PRIVAATSUSTINGIMUSED JA KÜPSISTE POLIITIKA

See leht kasutab küpsiseid. Jätkates selle lehe sirvimist, nõustute meie küpsiste kasutamisega. Palun tutvu meie privaatsustingimustega

Liitumine ebaõnnestus!

  • Kõik
  • Pildid
  • Videod
CR-V
1/10

UUS HONDA CR-V, IGATI TÄIUSTATUD - kõrgeim tase, rohkem sisu

Maailmas enim müüdud kompaktmaasturi täiesti uus mudel

  • Täiustatud mugavus, funktsionaalsus ja ühenduvus
  • Rohkem ruumi ja esimest korda on saadaval seitsmekohaline mudel
  • Võimas VTEC turbomootor pakub oma klassi parimat kombinatsiooni jõudlusest ja ökonoomsusest
  • Honda uusim nelikveotehnoloogia – Real Time AWD with Intelligent Control System™
  • Täiustatud alusraami konstruktsioon ja maastikuvõimekus – kliirens kuni 20,1cm

Uus mudel viib salongi kvaliteedi, rafineerituse ja ruumikuse uuele tasemele, pakkudes paremat sõidukvaliteeti, tundlikumat rooli, paremat juhitavust ning müra, vibratsiooni ja jäikuse paremat haldamist. Lisaks on esimest korda saadaval ka seitsme istmekoha võimalus VTEC turbobensiinimootoriga nelikveolistele mudelitele. 
Oma klassi tõhusaimat ruumikasutust rõhutavad külluslik ruumikus kõigi sõitjate jaoks, pikem teljevahe ja laiem rööbe ning laiem pakiruum koos sügavama laadimisalaga. Uus kaheastmeline pakiruumi põrand võimaldab luua lameda pinna suuremate esemete veoks ning elektriline käedvaba-tagaluuk teeb ligipääsu pakiruumile lihtsamaks. 
Nutikad funktsioonid muudavad uue CR-V igapäevase kasutamise hõlpsamaks. Näiteks saab tagaluugi avanemise kõrgust reguleerida, et vältida kokkupuudet madalate lagedega. 
Peale selle kuulub kogu mudelivaliku põhivarustusse Honda Sensing™ oma klassi arvukaimate aktiivohutus- ja juhiabisüsteemidega, mis ühendavad juhi abistamiseks radari ja kaamera teabe. 

Elegantne ja sportlik välisilme tuttava silueti ning tipptasemel salongiga

  • Värske välisilme tänu pikemale teljevahele ning suurematele velgedele ja rehvidele, mis annavad jõulise ja sportliku hoiaku
  • Moodne ja dünaamiline linnamaasturi välimus, mille puhul on eemaldatud tarbetud jooned
  • Täiustatud aerodünaamika, kaasa arvatud CR-V-l esimest korda kasutusele võetud Honda Active Shutter Grille'i süsteem, mis vähendab kütusekulu.
  • Tipptasemel salongist õhkub jõudu ja tugevust ning see on viimistletud väga taktiilsete materjalidega

Uue CR-V teise põlvkonna Honda Connecti tarkvara pakub täiustatud intuitiivset juhtimist ning nutitelefoni täielikku sujuvat ühendamist nii Apple CarPlay kui ka Android Auto kaudu.

Pingevaba sõiduelamus koos võimsa ning ökonoomse bensiinimootoriga 

  • 1,5-liitrine võimas VTEC TURBO bensiinimootor pakub oma klassi parimat võimsuse ja ökonoomsuse kombinatsiooni
  • Täiustatud tehnoloogia parandab tundlikkust ning vähendab hõõrdumist ja kaalu
  • Honda uusim 7-astmeline CVT-käigukast pakub vahetumat lineaarset ülekande tunnetust

Uus CR-V kasutab Honda 1,5-liitrist VTEC TURBO bensiinimootorit, mida nähti esimest korda uusimal Honda Civicul ning mida on kohandatud spetsiaalselt CR-V jaoks loodud turboülelaaduri lisamisega. See pakub märkimisväärset ja oma klassi parimat võimsuse ja ökonoomsuse kombinatsiooni ning sel on arvukalt tehnoloogilisi lahendusi optimaalse juhitavuse ja optimaalsete sõiduomaduste saavutamiseks, tegemata kompromisse keskkonnasäästlikkuse arvelt. 
Võimsuse suurenemine võrreldes eelmise bensiinimootoriga CR-V-ga tähendab seda, et uus auto pakub paremaid sõiduomadusi ning märkimisväärselt suuremat ökonoomsust. 

Seni kõige täiuslikum CR-V šassii, mis pakub kaasahaaravat dünaamikat ja eeskujulikku sõidumugavust 

  • Alusraam on valmistatud uue põlvkonna ülitugevast terasest täiustatud dünaamika ja kokkupõrkekindluse tagamiseks
  • Uuenduslikud koostemeetodid suurendavad jäikust ning vähendavad mürataset ja vibratsiooni
  • Täiesti uus vedrustus pakub mugavust ja sõidurõõmu.
  • Oma klassi parim salongi viimistlustase

Suuremat stabiilsust aitavad saavutada laiem kere ja pikem teljevahe, mida täiendab suuremate velgede ja rehvide kombinatsioon. Hoolimata 35 mm suuremast kliirensist on uue CR-V raskuskese eelkäijaga sarnane. 
Honda erksa juhitavuse abisüsteem (AHA) on esimest korda saadaval ka CR-V-le. Elektrooniline stabiilsussüsteem on spetsiaalselt Euroopa turu jaoks seadistatud, et kajastada tüüpilisi teekatte tingimusi ja sõidustiile. See pakub vaevu hoomatavat diskreetset abi ohutuse suurendamiseks ning sõiduki sujuvama ja prognoositavama käitumise tagamiseks väikestel ja suurtel kiirustel ning nii kergete kui ka järsemate rooliliigutuste korral.

Täiustatud tehnoloogia parandab CR-V reaalseid nelikveo sõiduomadusi ja maastikuvõimekust

  • Suurem kliirens võrreldes oma eelkäijaga
  • Honda nelikveo tarkvara uusim versioon parandab maastikuvõimekust ja kurvide läbimise võimet
  • Nelikveosüsteem lülitub suurema ökonoomia tagamiseks välja, kui tagarataste pöördemoment ei ole vajalik

Uue CR-V maastikuvõimekust parandab veelgi alusraami konstruktsioon, sest see pakub eelkäijaga võrreldes suuremat kliirensit, mis ei mõjuta raskuskeset. Auto kliirens on 191 mm esiveolistel mudelitel ja 201 mm nelikveolistel mudelitel. Mõlema suurendamise tõttu on auto asend 35 mm kõrgem kui eelmisel CR-V-l. 
Honda uusim nelikveotehnoloogia – „Real Time AWD with Intelligent Control System“™ – on kalibreeritud pakkuma optimaalset kütusesäästlikkust ja juhitavust. See toetab sujuva ja ökonoomse sõidu tagamiseks esivedu, isegi igapäevaoludes, näiteks nelikveo rakendumisel kohaltvõtul. 

Oma klassi tõhusaim ruumikasutus 

  • Pikk teljevahe ja laiem rööbe (eelmise mudeliga võrreldes 40 mm rohkem) muudavad salongi märkimisväärselt ruumikamaks
  • Rohkem ruumi kõigile sõitjatele ning esimest korda saadaval ka seitsmekohaline mudel
  • Oma klassi mahukaim pakiruum ja avar laadimisala
  • Täiustatud praktilised omadused, kaasa arvatud ühe nupuvajutusega kokkuklapitavad istmed ja elektriline käedvaba-tagaluuk
  • Esimest korda on Honda CR-V saadaval seitsmekohalise mudelina

Esimest korda on Honda CR-V saadaval seitsmekohalise mudelina, kus kolmandal istmereal on suurepärane jalaruum, et sõitjad tunneksid end pikkadel sõitudel mugavalt. Laialt avanevad uksed ja sisseehitatud käepidemed salongis tagavad oma klassi hõlpsaima ligipääsu, samal ajal kui teise istmerea istmed libisevad kuni 150 mm ette, et luua suurem sisenemisava. 

Pakiruumi maht on oma klassi suurim koos seni suurima laadimisalaga CR-V mudeliseeria ajaloos. Uut kaheastmelist pakiruumi põrandat saab mitut moodi seada – lame pakiruumi põrand ülemises asendis lihtsustab suuremate esemete pealelaadimist ning alumine asend, mille maksimaalne kandevõime on 100 kg, jätab rohkem ruumi kõrgemale lastile. 
Kõrgemal varustustasemel on saadaval elektriline käedvaba-tagaluuk, mille avanemiskõrgust saab seadistada.

Põhivarustusse kuuluv Honda Sensing™ 

Honda Sensing™ pakub laialdasi aktiivohutusfunktsioone:

  • kokkupõrget leevendav pidurisüsteem (CMBS)
  • otsekokkupõrke hoiatus (FCW)
  • sõidurajalt kõrvalekaldumise hoiatus (LDW)
  • teelt kõrvalekaldumise hoiatus (RDM)
  • sõiduraja hoidmise abisüsteem (LKAS)
  • liiklusmärkide tuvastus (TSR)
  • nutikas kiiruse limitaator (ISA)
  • intelligentne distantsi jälgiv püsikiiruse hoidja (i-ACC)

Peale selle on uhiuuel CR-V-l järgmised ohutussüsteemid:

  • pimeda ala informatsioon
  • ristuva liikluse hoiatus
  • mitmevaateline tagurduskaamera

1,5-liitrine VTEC TURBO bensiinimootor tuuakse turule esimesena sellel mudeliaastal (2018). Hübriid järgneb 2019. aastal.
Lae alla kataloogLae alla tehniline info